Otto och senaste BestSecret fyndet!

Idag var min äldsta son alldeles förfärligt trött när det vankades skola. Inte så konstigt, ingen i familjen har riktigt hämtat sig från förra helgen då både Strasbourg och Europapark stod på schemat. Otto brukar normalt sett inte gnälla när han ska till skolan men idag ville han verkligen inte. Ganska skönt då att faktiskt kunna säga: ”Ok – du kan vara hemma idag.”

Så det blev en soft dag då Otto spelade på paddan och byggde Lego medan jag försökte få ihop det sista i min tysk-kurs som snart har terminsavslutning.

Till min stora glädje hade han på sig sina nya sneakers från Pantofola d’Oro – hela dagen. Vilket inte är en självklarhet, båda mina barn har en väldigt klar uppfattning om vad de gillar och inte gillar.

Otto Kronberg_1 Otto KronbergOtto Kronberg_2

Skorna är köpta på BestSecret – sjukt bra ställe att köpa kläder av bättre kvalité till barnen på utan att helt och hållet tömma portmonnän på köpet. Vill ni ha en inbjudan? Maila mig på marie.a.kvist@gmail.com så skickar jag en.

Kommentera

