Theresa bucket bag

Jag har länge känt ett sug efter en ny handväska. Ja man kan känna sug efter väskor. Precis som man kan känna sug efter glass eller tv-spel. Inget konstigt alls.
Problemet är att det måste kännas rätt i magen när man köper nya väskor, särskilt då detta än av två saker (den andra är skor) som jag kan tänka mig att spendera lite mer på när det kommer till kläder. Funderade länge på att köpa en ny Noe men jag föredrar dem begagnade och det har jag inte hittat någon passande än.

Men NU, nu har jag hittat nästa trotjänare – för äntligen släpper Cecilia Blankens en väska och den är verkligen stilmässigt ”right up my alley”. Priset: 3995;- känns helt ok med tanke på att väskan är handgjord i Italien med ett riktigt härligt ekotänk i produktionen.
I love it! Finns att beställa här!
BLANKENS_THETHERESA01-670x1005

Kommentera

