Penisonärsliv!

_MG_8100

Eftersom den tv som står i lägenheten endast visar en kanal och vår uppkoppling är lite svajig blir det mycket böcker nu. Vi har en alkov i vardagsrummet och där sitter jag och maken som ett annat pensionärs-par och läser och läser. Han: facklitteratur om ekonomi-historia (han har andra bra kvaliteter), jag: en biografi om Diana som jag hittade på en loppis i somras.

_MG_8112

Och så här halvvägs in i boken kan jag bara konstatera att även om min familj kan verka komplett galen mellan varven så är den inte ens i närheten av vad den engelska överklassen är. Completely mad I say!

Found a biograph about Diana at a flee market this summer. Halfway through the book
I am a bit surprised about how incredibly crazy the English nobility are.

Kommentera

