Been around the world

Helgen spenderade vi i stugan där vi firade pappa som fyllt 70(!) år. Jag och syskonen hade styrt upp middag, musikqiuz och hyllningssång och firades gjorde det. Till klockan fyra på morgonen närmare bestämt. INTE så smart med två små kottar som gärna slår upp sina blå runt klockan sju på morgonen. Men med tanke på att vi ses så sällan fick det vara ok. Tyvärr hade jag åkt från min kamera så någon bildkavalkad på höstlöv, kids och jubilar kan jag inte bjuda på. Det får bli en bild på ett av helgens second handfynd istället. Jag säger då det, Tranås har den bästa second handshoppingen i världen, jag kommer aldrig hem tomhänt. Den här vändan blev det leksaker, en perfekt sammetskavaj och en hel hög med vykort från 60- och 70-talet som ska få bli födelsedagskort fram över.

Kommentera

