Hippa

Igår överlämnade jag för första gången BÅDA kottarna till Maken och drog på hippa.
Då bruden i fråga själv blev mamma ett par veckor efter mig var upplägget av det softare slaget. Först Boule i Rålambshovsparken, där Nationaldagsfirande var uppskruvat till max.
Därefter blev det middag på en takterrass på Lilla Essingen.

Maken tutade i Lille A en slatt ersättning så jag kunde ägna all min energi åt att skratta halvt ihjäl mig åt gamla vänners nostalgiska gymnasiestories, äta en god middag och dricka årets första Rosévin. Klockan tolv bröts som sig bör förtrollningen och jag fick skynda hem för att utfodra och krama hungrig bebis.
En underbar och rätt så välbehövlig kväll!

Kommentera

