The weekend

En klar fördel med att ha besök är att vi tar oss samman och hittar på saker mer än vad vi gör annars. Den här helgen har vi bland annat hunnit med Fotografiska, Drottningholm, Zeta handelsträdgård och långpromme runt Årstaviken.
Sen är det inte klokt vad mycket vi får gjort med ett par extra händer (mammas) som kan hjälpa till med barnen. Vi har både monterat en sektion String till i gästrummet samt börjat slipa och måla hyllplan i hallen. Samma hyllplan som vi oljade innan vi flyttade hit. Eftersom jag fick för mig att trä var min grej. Det är det inte. Vitt är min grej. Tycker att jag borde lärt mig det vid 34-års ålder. Men tydligen inte. Nu har jag i alla fall något att göra de närmaste dagarna.
  

   

One thought on “The weekend

Kommentera

