Fanny & Alexander

Somliga dagar vet man att man lever. Idag till exempel.  Lille A har bjudit på skrikfest – hela morgonen. Och Kotten kontrade med att ställa in mode: Obstinat.
Klä på sig? Nej!
Borsta tänderna? Nej!
Byta den bajsiga blöjan? Nej! (det var ju inte precis så att det stod högst på min lista heller om man säger så).

Nu är i alla fall Kotten lämnad på dagis. Lille A kör förvisso fortfarande lite skrikfest men en kan jag hantera.
Med denna usla morgon i bagaget bestämde jag mig för att ta tag i något roligt så jag köpte två biljetter till ”Fanny & Alexander” på Dramaten. Förvisso i september men det ger ju något att se fram emot. En kväll på tu man hand med min Make. Det känns som en evighet sedan!

 

2 thoughts on “Fanny & Alexander

Kommentera

