Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque

När jag var hos frisören förra veckan fick jag lite skäll eftersom mitt hår var ganska torrt.
Och jag är den första att erkänna: jag är hopplöst dålig på att använda inpackning.
Därför klickade jag hem en burk Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque från E-bay (ca en hundring billigare än i svenska webbshoppar) idag. Recensionerna av denna produkt är en samstämmig hyllningskör och det är dessutom en väldigt naturlig produkt (me like) så det ska bli spännande att testa!

Återkommer med ett omdöme när den är testkörd 🙂

One thought on “Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque

Kommentera

