Checked floor

Så länge jag kan minnas har jag önskat mig ett schackrutigt golv. Och nu äntligen har jag fått ett. Idealet hade självklart varit klinker men vi är väldigt nöjda med det vi har i plast. Det är väldigt kompatibelt med vildpanna till 2-åring, fram för allt så dämpar det ljud på ett ytterst tillfredsställande sätt!

 
Byrån är ett Blocket-fynd. Den hade funnits i samma familj i 100 år men när paret vi köpte den av flyttade från hus till lägenhet var det ingen av deras barn som ville ha den. Så då hamnade den hos oss. Synd för dem – men jag är helnöjd.  Vasen har jag fått av Ella och ljuset kommer från Designers Guild.

Kommentera

