Rika Classic Star Bag

Jag glömde plocka fram kameran och fota mitt fantastiska rea-fynd innan det blev för mörkt. I påsen låg i alla fall en Rika Classic Star Bag. Jag har suktat efter den här väskan sen min min chef när jag jobbade i butik 2006 kom invalsande med en i grått läder.
Jag har stått och klämt på den inne på Skindeep (sabla bra affär det där) ett par gånger så när jag var nere på stan igår bestämde jag mig för att gå dit och klämma lite till. Höll på att dö när jag insåg att de faktiskt reade mitt sukt-objekt till halva priset (Zadig & Voltaire med flera kan slänga sig i väggen med sina 20%, det är inte rea, det är ett skämt) och så resonerade jag mig fram till att NU var rätt tillfälle att slå till på min dyrgrip.
MÄKTA NÖJD!

2 thoughts on “Rika Classic Star Bag

  1. Vilken lycka! =) Håller med dig, 20% borde inte få kallas rea, då kan de lika gärna strunta i det och ha kvar sakerna till fullpris.
    Julen var toppen men nu är det skönt att ha landat hemma igen. Det blir nyår i Berlin tillsammans med vänner vilket känns himla skönt nu när vi har flängt runt hela julen.

Kommentera

