Allting går i cykler – och jag är inne på minst andra varvet!

Inne på Sea of Shoes hittade jag dessa två outfitbilder. Och konstaterar att halsbandet är exakt likadant som det jag köpte på en språkresa i London typ -92. Det var ganska dyrt men jag slog till ändå. Jag var ju typ coolast på hela Strandbaden* när jag kom hem så det var väl värt halva reskassan.

Blusen och västen är löjligt lik en outfit jag festade loss i, också kring 92- 93, som jag köpte på JC. Det var en omlottblus med väldigt blusiga armar som ackompanjerades av en midjekort svart väst i fejkskinn. Herre min skapare va snygg jag tyckte att jag var. Nu ligger alla våra foton i säkert förvar i flyttkartonger, annars hade ni fått bildbevis.

I alla fall. När jag ser dessa bilder: där en av the trendigaste bloggers out there poserar och ser väldigt fashion ut i outfits som jag bar för 20 år sen. Då känner jag mig helt ärligt SKITGAMMAL!

 

 

 

 

*högstadiedisco och THE place to be en fredagkväll om man var 14 och bodde på Näset.

One thought on “Allting går i cykler – och jag är inne på minst andra varvet!

Kommentera

