Utförsäljning – barnkläder

Jag snor det här tipset från Blankens. Kotten behöver lite varmare kläder i sin garderob så jag kommer definitivt att hojja dit och armbåga mig lite.

EXKLUSIV UTFÖRSÄLJNING!

Välkommen till höstens utförsäljning av provkollektioner och lagerrensning till kraftigt rabatterade priser. Fynda både ytterkläder, vardags- och festkläder till barn upp till tio år!

När:    Onsdag         28 september        kl. 08:00 – 19:00

Torsdag         29 september        kl. 09:00  – 16:00

Var:    Things We Like, Odengatan 6, över gården

Kommunikation: Röd linje till Tekniska Högskolan (gå upp Odengatan) eller 4:an buss som stannar utanför dörren.

OBS! Endast kontant betalning och ingen retur eller bytesrätt.

One thought on “Utförsäljning – barnkläder

  1. […] blev en dag i utförsäljningens tecken igår. Jag startade med barnklädesutförsäljningen på Odengatan. Nu är jag inget större fan av tokmönstrade barnkäder a la Småfolk och redan när […]

Kommentera

