20110921

Christ vad det är tråkigt att klä sig när vädret är som det är.
Man bara… hm ska jag ta regnjacka eller regnjacka (ska man ut och dra på en barnvagn är alla alternativ för utom regnjacka uteslutna…).
Men jag testade mig fram med min hatt idag. Jag gillar den mycket, problemet är bara att jag:
A. Känner mig en smuuuula utklädd.
B. Blir så enormt varm och huvudknoppen, oftast är mitt barr skydd nog. Men men…
så här såg det ut i alla fall (jag fotade utan regnjacka eftersom det skulle bli en ganska – hm – oinspirerande bild).

Tröja: makens som jag hittade när jag rensade hand garderob, scarves: köpt i USA, linne: H&M, jeans: Cheap Monday, hatt: H&M, stövlar: Hunter

Kommentera

