Jeffrey Campbell

Det verkar inte bättre än att det hetaste man kan äga i skoväg i bloggvärlden just nu är ett par pjucks från Jeffrey Campbell. De poppar upp överallt i bloggsfären, somliga har till och med flera par. Jag har fascinerat tittat på de där dojjorna och eftersom det ibland tar ett tag innan nya trender sjunker in har jag tänkt att jag kanske skulle ändra uppfattning om dem.Men nej vet ni vad?
Jag tycker att de är så fula!
Jag kan inte förstå skönheten i dem, i mina ögon blir det bara klumpigt, styltigt och märkligt.

Men ok, det kan förstås ha med min ålder att göra. När jag var 17 sprang jag runt i ett par buffalo-ish-aktiga- gympadojjor en hel sommar och tyckte väl att jag var någon cool variant på en Spice Girl (det var jag ju så uppenbart inte eftersom SG till en början inte var särskilt coola vilket gjorde det svårt att vara en cool variant på dem…)

Ja det är väl tur att smaken är som baken (och att man blir äldre?)

2 thoughts on “Jeffrey Campbell

Kommentera

