♥ ASOS

Man måste ju älska ASOS.
Jag mailade dem och förklarade att jag missat rabattkoden på min beställning och frågade om kan kunde dra av rabatten retroaktivt. Tre timmar senare får jag ett mail där de svarar att självklart får jag rabatten i efterhand.
I dag tycker inte jag att god service är en självklarhet men ASOS är i alla fall ett av de företag som faktiskt har fattat grejen – underbart!

Dessutom bevisar det att tesen ”det lönar sig att fråga” faktiskt lönar sig 🙂

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s