Ambivalent

Jag hittade ett par skor på rean som jag har gått och sugit på ett par dagar.
När jag nästan hade bestämt mig för att slå till hittade jag ytterligare ett par med kilklack (= bekvämare) och nu kan jag inte bestämma mig!

Så lite hjälp här!
Vilka ska jag slå till på? Ska jag slå till?

Det är inte precis några skor anpassade för Svensk vinter men jag är tämligen säker på att jag kommer att bli mycket nöjd om jag plockar fram dem nästa sommar med…

One thought on “Ambivalent

Kommentera

