Marinblått är inte det nya svarta!

Gick för att hämta ut min kavaj på Zara i fredags. Två veckors leveranstid till butik var kanske inte så imponerande men då kavajen inte skulle användas till något speciellt ändamål spelade det mindre roll. Väl i butiken fick jag ut en JÄTTEKARTONG och eftersom jag hade barnvagnen med mig packade jag upp kavajen i butiken för att lämna emballaget. Jag inser då att kavajen inte är svart utan blå. SÅ irriterande. Det visade sig att färgkoden på nätet var omöjlig att särskilja från den mörkt blå (om man förde muspekaren över fick man fram rätt färgkod men det tänkte jag knappast på…).
Mäkta irriterande som sagt men jag måste säga att personalen var fantastisk trevliga och serviceminded – två ord som man sällan förknippar Zara med.
Gick hem för att beställa om kavajen i svart. Men då var den självklart slutsåld i min storlek. *SUCK*.

Inte i en garderob nära mig…

2 thoughts on “Marinblått är inte det nya svarta!

    1. Ja sjukt irriterande. Och nu är jag inställd på den så jag kommer med all största säkerhet inte hitta något annat alternativ som passar 🙂

Kommentera

